محصولات برند شیائومی

17 ژوئن 2021 3665 بازدید بدون نظر

محصولات برند شیائومی

شرکت شیائومی محصولات متفاوتی از لوازم این برند چینی را تولید و به بازار عرضه می کند .

این برند شامل محصولات بسیاری زیادی از قبیل انواع موبایل شیائومی، پاوربانک، کابل و شارژر موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، مچ بند هوشمند، تجهیزات سلامتی، تلویزیون، تی وی باکس، اسپیکر همراه، هدفون، هندزفری شیائومی ، دوربین، دوربین ورزشی، دوربین نظارتی، دوربین خودرو، خانه هوشمند، لوازم خانگی هوشمند، روشنایی هوشمند، تجهیزات شبکه، سنسور و سوکت هوشمند، تصفیه آب و هوا، چند راهی برق و پریز هوشمند، اسکوتر برقی، دوچرخه برقی، پوشاک، کیف و کوله پشتی، چمدان مسافرتی، لوازم جانبی اداری و شخصی، عروسک و سرگرمی می باشد. در این نوشته تعدادی از این محصولات را معرفی می کنیم.

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی از دیگر ابزارهای خانگی هوشمند این برند محبوب می باشد.

این محصول برای افرادی که به مطالعه علاقه دارند و نگران سلامتی چشم هایشان هستند، گزینه ایده آلی می باشد. چراغ مطالعه شیائومی مانند سایر لوازم هوشمند این کمپانی، از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل می باشد.

پس از اینکه چراغ به اپلیکیشن متصل شد، می توانید میزان نور آن را تنظیم کنید. این وسیله مطابق با سلامت و دید چشمان شما، دارای ۴ طیف نور می باشد. حالت مطالعه، حالت فوکوس، حالت کودکان و حالت مناسب برای کار با کامپیوتر، ۴ طیف نور این چراغ مطالعه می باشند.

هوشمند شیائومی - محصولات برند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی

یکی از محصولات دیگر شیائومی که در سلامتی انسان موثر است، ساعت هوشمند می باشد. شرکت شیائومی برای تولید این ساعت ها با کمپانی آمازوفیت همکاری کرده و این موضوع بر کیفیت این کالا تاثیر بسیار خوبی گذاشته است. کمپانی شیائومی با تولید این محصول توانسته خود را در کنار سایر برندهای معتبر دنیا در تولید ساعت هوشمند قرار دهد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

با افزایش مشغله های روزافزون، گاهی اوقات زمانی برای جارو کشیدن خانه توسط خانم ها وجود ندارد. به همین دلیل کمپانی شیائومی محصولی را تولید کرده که این دغدغه را حل کرده است. این نوع جاروبرقی مناسب برای افرادی است که در بیرون از منزل کار می کنند یا دارای محدودیت جسمانی می باشند.

از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید جاروبرقی رباتیک باید به آن توجه کنید، کیفیت سخت افزاری و قدرت موتور آن می باشد. این محصول سنسورهای هوشمندی دارد که اطلاعاتی از جمله نقشه کلی خانه، موانع و مسیر حرکتی دستگاه را در خود زخیره و به تراشه های پردازنده ربات منتقل می کنند.

تلویزیون شیائومی

از جمله لوازم خانگی که این کمپانی تولید کرده، می توان به تلویزیون های هوشمندی اشاره کرد که همگی با نام خانوادگی Mi TV شناخته می شوند. این دسته از محصولات شیائومی تنوع بالایی داشته و این شرکت، دست خریدار را برای انتخابی مطمئن و رضایت بخش باز گذاشته است.

تلویزیون های هوشمند شیائومی ظاهری مینیمال و بسیار ساده دارند و فریم اطراف آن از جنس آلومینیوم می باشد که زیبایی آن را دو برابر کرده است. پایه های این تلویزیون ها ثابت اند و نمی توان به هر زاویه ای آن را چرخاند.

تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی مدل ۴S دارای ۳ پورت خروجی HDMI، ۳ پورت USB و یک پورت اترنت، یک جک ۳٫۵ ویژه هدفون، ورودی AV و سوکت آنتن بوده و نسبت به قیمت بسیار مناسبش، کیفیت بسیار بالایی دارد. این تلویزیون هوشمند از نوع چهار هسته ای بوده و دارای ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد و از بلوتوث و اتصال وای فای نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی - محصولات برند شیائومی
هدفون و هندزفری بی سیم شیائومی

کمپانی شیائومی بعضی از هدفون های بی ‌سیم خود را به اسم Air Dots به بازار عرضه می‌کند.

مدل Mi Air Dots و Redmi Air Dots هر دو ظاهری یکسان دارند تنها تفاوت آن ها این است که مدل MI کمی کوچک تر است و تنها رنگ سفید آن موجود می باشد اما مدل Air Dots با رنگ مشکی به دست طرفداران خواهد رسید.

ردمی ایرداتس کاملا از جنس پلی ‌کربنات ساخته شده است و به همین دلیل بسیار سبک می باشد.

شاید این وزن سبک نتواند یک حس و حال با کیفیت را القا کند، اما این دلیل بی کیفیتی محصول نمی باشد.

بر روی هدفون ها از یک LED بسیار ریز کوچک استفاده شده که با رنگ های قرمز و سفید، وضعیت را به شما نشان می‌دهد. جنس کیس یا محفظه شارژ ردمی ایرداتس از همان پلی ‌کربنات خود هدست ها ساخته شده است.

یکی دیگر از مزایای این محصول مقاومت آن در برابر آب می باشد. محصولات ضدآب استاندارد هیچ صدمه ای در برابر آب نمی بینند. ایرداتس های شیائومی دارای گواهینامه IPX4 هستند که مقاومت این محصول را در برابر آب نشان می دهد. کیفیت صدای Redmi AirDots از حجم و بالانس بسیار خوبی برخوردار می ‌باشد و جزئیات صدا به بهترین نحو به گوش می‌رسد.

شما می توانید برای خرید انواع محصولات شیائومی به وب سایت www.xiaomishop.ir به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی شیائومی مراجعه نمایید.


بر چسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.