قیمت انواع برنج ها

19 فوریه 2023 6552 بازدید بدون نظر

قیمت انواع برنج ها

برنج هم به مانند خیلی از اقلام خوراکی در یکی دو سال اخیر با نوسان زیاد قیمت روبرو بوده است و البته بسیاری از قیمت های بالا نیز به دلیل نقش واسطه ها در این کار است و اگر خرید برنج خود را مستقیم از شالیکارهای شمال بخرید قیثمت ها بسیار مقرون به صرفه تر و البته برنج مطمئن تری به دستتان خواهد رسید .

در زیر برخی از قیمت برنج ها را قرار داده ایم و با این توضیح که این قیمت ها برای ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ و در هنگام نگارش  این مطلب می باشد .

قیمت برنج شیرودی

۱۰ کیلویی ۴۹۸ هزار تومان می باشد .

برنج شيرودي از نوع اقلام پرمحصول برنج است و علت قیمت ارزان این نوع برنج نیز همین است. برنج شیرودی از نظر ظاهري بسيار به هاشمي شباهت داشته و از نظر كيفيت طعم و پخت در حد مطلوب وخوب بوده اما بعد از طارم ،‌ هاشمي ،‌ فجر و علي كاظمي قرار دارد .همچنين استفاده از ان در رستوران هاي شركت هاي صنعتي بزرگ و مراسم و نذري بدليل به صرفه بودن پيشنهاد ميگردد .

لازم بذكر است هر چه قدر زمان ماندگاري اين محصول (برنج شیرودی)بيشتر باشد كيفيت ان نيز بهتر مي گردد .

برنج - قیمت انواع برنج ها

قیمت برنج قهوه ای

۱۰ کیلیویی ۹۸۰ هزار تومان می باشد .

این محصول  نوع قهوه ای طارم هاشمی عطری می باشد

قبل از اینکه برنج سفید پروسه غنی شدن را طی کند به رنگ قهوه ای است. برنج قهوه ای بر خلاف برنج سفید بر روی خود سبوس دارد که باعث می شود در هنگام پختن راحت تر پخته شود و یا راحت تر در دستگاه گوارش هضم شود به دلیل اینکه سبک تر است. این غله قهوه ای دارای پروتئین زیادی است و همینطور شامل پروتئین، تیامین، کلسیم، منیزیم و همچنین فیبر و پتاسیم می باشد. برای آنهایی که می خواهند وزن کم کنند یا آنهایی که از دیابت رنج می برند برنج قهوه ای می تواند به آنها کمک کند تا باعث کاهش انسولین در بدن آنها شود.
۱۱۱۴۰۰ تومان می باشد .

برداشت محصول کشت دوم در آبان ماه می باشد، که به علت کیفیت بالای محصول ایرانی، با استقبال فراوان مشتریان رو به رو می شود.

پیشنهاد ما به شما مصرف کننده ی عزیز در ابتدا برنج کشت دوم و بعد از آن کشت اول می باشد. چرا که محصول کشت دوم با آبیاری باران هم بوده، و به گفته ی کشاورزان ذحمت کش منطقه، آفتاب پاییزی طعم برنج کشت دوم را خاص و بی نظیر می کند. پس شما دوست گرامی می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان، از طریق ارتباط با ما برنج ایرانی، از تمام نمونه های کشت اول، کشت دوم  از ما خریداری و مصرف کنید.


بر چسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.