اجاره دستگاه فتوتراپی ( زردی نوزاد)

امتیاز 1.00
27 دسامبر 2020 4372 بازدید بدون نظر

اجاره دستگاه فتوتراپی ( زردی نوزاد)

ضروری است بدانید با درمان زردی نوزاد در منزل وبدون نیاز به بستری در بیمارستان علاوه بر درمان زردی و پیشگیری از عوارض خطرناک و ضایعات غیر قابل جبران مغزی – تامین آسایش مادر ونوزاد جهت شیردادن نوزادشمااز آلوده شدن با میکروبهای خطرناک بیمارستانی و یا مبتلا شدن به بیماریهای خطرناک مانند: مننژیت ، پنومونی ، سپتی سمی و …… در امان خواهد بود.
مزایای استفاده از دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی) در منزل :

  • – کاهش زمان درمان نوزاد شما
  • – کاهش هزینه درمان
  • – جلوگیری از جدا شدن اتاق مادر و نوزاد
  • – کاملا قابل حمل وسبک
  • – جلوگیری از اتلاف وقت و اجتناب والدین به استفاده از لامپهای فلورسنت معمولی که علاوه بر عدم کارایی ، احتمال شکستن آنها وآسیب به نوزاد، خطر گرمازدگی نیز وجود دارد.

همانطور که می دانید زردی نوزادان در هنگام تولد از شایع ترین عارضه هایی است که حدود %۸۰ نوزادان دچار آن می شوند . در عین حال که این بیماری خطرناک بوده است و در صورت عدم رسیدگی و پیشگری از این بیماری صدمات جبران ناپذیری را به نوزاد وارد کرده و در بعضی موارد جان نوزاد را به خطر می اندازد چنانچه به توصیه های پزشک عمل کرده کمتر از چند روز این مشکل حل شده و زردی به طور کامل از بدن نوزاد شما ریشه کن می شود .

استفاده از روش های زیادی برای رفع زردی در بیمار نوزاد پیشنهاد شده که هیچ کدام درمان قطعی و %۱۰۰ را نمیکند و تنها راه مطمئن و ایده آل برای درمان زردی در نوزادان استفاده از دستگاه فتوتراپی می باشد که در این ۲۶ سال آزمون خود را با موفقیت پش داده است . این دستگاه با نور آبی رنگ لامپ مخصوص که فرکانس خاصی دارد می تواند پس از یک یا دو شبانه روز سطح بیلی روبین خون نوزاد را به حالت عادی بازگرداند و فرصتی برای بلوغ دستگاه کبد او ایجاد کند تا از آن پس این عملکرد طبیعی توسط کبد ادامه یابد .

چرا زردی نوزاد را در منزل بهبود بخشیم ؟

در اغلب موارد که نوزاد به دنیا می آمد بلافاصله طبق آزمایش هایی که توسط دکتر تجویز می شد متوجه زردی نوزاد می شدند ، اگر میزان بیلی روبین در خون بیش از حد طبیعی باشد نوزاد را بستری می کردند و همان موقع بود که غصه و نگرانی مادر شروع می شد و مادر تمام فکر و ذکر فرزندش او را پریشان می ساخت که چطور از آن دور بماند و تماشاگر نوزادش از دور زیر دستگاه باشد که بسار زجر آور بود .

همچنین قیمت های بسیار بالایی که در هنگام بستری نوزاد برای چند ۲۴ ساعت در نظر گرفته می شود برای بسیاری از قشر متوسط جامعه نیز حیرت آور بود .

علاوه بر این آلودگی محیط های بیمارستانی بسیار بالاست و خطرات دیگری از لحاظ بهداشتی ، نوزاد را تهدید می کند . برای مادر که نمیتواند در کنار فرزند خود در بیمارستان بماند بسیار سخت است که بخواهد بدون فرزند خون چند روزی در منزل چشم انتظار بنشیند و برای همین پزشکان بیشتر درمان را به خانه ها سوق می دهند .

اما امروزه در چند سال اخیر مهندسین پزشکی به فعالیت های شبانه روزی خود ادامه داده و توانستند وسیله ای بسیار ساده و جمع و جور را اختراع نمایند تا این معضل را برف سازد ، به همین دلیل درمان این فرایند طبیعی بدن نوزاد میتواند به سادگی در منزل اتفاق افتد و مادر نوزاد دیگر نگران او نباشد و در منزل کنار او به تماشای بهبود کامل او بنشیند ، این پیشرفت تکنولوژی حاصل تعقل ، تفکر ، خلاقیت و تلاش جوانان علم مهندسی پزشکی می باشد .

خطرات این دستگاه به صفر رسیده و با رعایت کردن چند نکته ساده می توان به سادگی پس از دو شبانه روز فرزند خود را با رنگ طبیعی چشمان و بدن خود ببینید . همینطور قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی بسیار مقرون به صرفه بوده و در حدود هر شب ۴۰ هزار تومان می باشد ، البته با تماس به تلفن راهنما از قیمت بروز شده آن مطلع شوید ، به دلیل بالا بودن قیمت خود دستگاه و همچنین حداکثر ۳ شبانه روز مورد استفاده بودن آن ، برای شما نمی صرفد تا یکی از آن بخرید .

بنابراین ما به خرید تعداد زیادی از این دستگاه پرداختیم تا کاربران ما بتوانند با حداقل مبلغ ، دو یا سه روز آن را در کنار تخت نوزاد بگذارند و شاهد بهبودی کامل او باشند . در ادامه بیشتر راجع به نکات حائز اهمیت در استفاده این دستگاه خواهم داشت و میتوانید با پزشک خود در مورد نحوه استفاده و میزان بهره مندی نوزاد از رنگ آبی لامپ مخصوص دستگاه فتوتراپی مشاوره بگیرید .

عوارض و خطرات احتمالی در اثر زردی نوزاد چیست ؟

بالارفتن بیلی روبین در خون نوزاد فرایند کاملا طبیعی به شما می آید چرا که در روزهای اولیه تولد نوزاد ، دستگاه کبد او هنوز به بلوغ نرسیده تا بتواند این ماده را خنثی سازد ، به همین دلیل باعث زرد شدن رنگ چشم و بدن او می شوید اما باید بدانید که این میزان زردی اگر تحت نظر پزشک از روز اول نباشد ، احتمال زیاد شدن آن است که در پی آن بروز اشکالات جدی به مغز و سیستم عصبی نوزاد بوجود می آید .

یکی دیگر از خطراتی که نوزاد را تهدید می کند ، عدم تعهد اخلاقی صاحب دستگاه فتوتراپی است ، برخی همکاران ما با استفاده بیش از حد از لامپ های مخصوص ، از اثر گذاری و بهبود روی بیمار جلوگیری می نمایند و حتی در برخی موارد متاسفانه آسیب های جدی به مغز نوزاد وارد شده است ، چرا که این لامپ ها از فرکانس مخصوصی بهره می برند و طول عمر موثر آنها تا ۲۰۰۰ ساعت استفاده است و پس از این مقدار استفاده هیچ تفاوتی در نور و رنگ آن دیده نمی شود اما تاثیر خود را از دست می دهد .

ما در هنگام تحویل هر نوبت دستگاه از والدین نوزاد ، نسبت به کد هر دستگاه یک شناسنامه طراحی نمودیم تا با تاریخ و میزان مصرف از اجاره کننده امضا گرفته و طبق آیین نامه مدیریت مجموعه هر ۲۰۰۰ ساعت یک بار تمامی لامپ های دستگاه را نو می کنیم . برند لامپ ها فیلیپس اورجینال می باشد و مخصوص درمان زردی در بیمار نوزاد است ، برخی همکاران متاسفانه از مهتابی های رنگی معمولی استفاده می کنند که اثرات بسیار خطرناکی روی نوزاد خواهد گذاشت .

همچنین برخی از والدین برای اطمینان خاطر ، درخواست یک ست کامل مهتابی کاملا نو از ما دارند و هزینه آن را متقبل می شوند که ما در این صورت جلوی چشمان خودشان آنها را از آکبند خارج کرده و در دستگاه نصب می کنیم . در این صورت بهترین فرکانس ممکن را نوزاد شما دریافت می نماید .

دستگاه فتوتراپی - اجاره دستگاه فتوتراپی ( زردی نوزاد)

در صورت نیاز به سایر تجهیزات پزشکی و استعلام موجودی انبار در هر زمینه ای از جمله فشارسنج دیجیتال ، دستگاه و نوار تست قند خون ، می توانید با شماره تلفن درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید . در صورت تایید شما محصول درب منزل در هر جای ایران تحویلتان می گردد

زردی اولین وشایع ترین بیماری است که نوزادان در بدو تولد به آن مبتلا می شوند ومی توانند شیرینی تولد را به کام پدر ومادر تلخ کنند .خصوصا اگر نوزادی را که همه در منزل چشم به راه اویند را در بیمارستان بستری کنند وچه لحظات سخت وملول آوری خواهد بود برای مادری که باید در آن شرایط سخت بعد از زایمان که خود نیازمند مراقبت ونگهداری است ونیازمند آغوش گرم خانواده ،مجبور باشد برای مدتی دیگر در بیمارستان بماند واز نوزاد نورسیده خود مراقبت کند .

با بیماری زردی نمی توان کاری کرد ولی ما برای درمان آن در منزل یک پیشنهاد ویژه داریم:اجاره دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزادان در منزل ،به آسانی از فرزند خود ومادر او به دور از محیط ملال آور بیمارستان ،ودر جمع صمیمانه خانواده پذیرایی کرده ودوره کوتاه درمان زردی ودفع بیلی روبین را پشت سر بگذارید.

به طور کلی بیش از ۷۰ درصد نوزادان در روزهای اولیه تولد با این بیماری دست در گریبانندکه نشان دهنده شیوع این بیماری در ایران استاین آمار در نوزادانی که پیش از موعد متولد می شوند به ۸۰ درصد نیز می رسند.از نشانه های زردی در نوزادان بیرنگ ویا زرد شدن پوست بدن وچشم ها می باشداین زردی به دلیل بللا بودن ماده زرد رنگی به نام بیلی روبین در خون نوزاد می باشدتجمع این ماده در قسمت های فوقانی بدن نوزاد بیشتر نمایان خواهد بود.

زردی یک بیماری نیست بلکه علامتی است که بالا بودن بیلی روبین خون را نشان می دهد. زردی دردناک نیست ولی نگهداری ومراقبت های خاص خود را می طلبد. بالا رفتن بیلی روبین باعث ایجاد حالتی سمی در سیستم عصبی نوزاد می شود که می تواند به سیستم مغز نوزاد آسیب زده ودر نوع پیشرفته تر باعث مرگ نوزاد ویا فلج مغزی وی شود.

نشانه های زردی نوزادان

زردی در نوزادان در همان روزهای اولیه تولد نوزادان پدیدار می شود.علائم آن معمولا با زردی پوست وگاهی چشم ها بروز می کند.زردی ابتدا صورت را در بر می گیردولی رفته رفته قفسه سینه ،ناحیه شکم ،پاها،کف پاها واندام تحتانی را در بر می گیرد.زردی گاهی در نوزادان باعث سوء تغذیه وخستگی مفرط می شود .نوزادانی که در ۲۴ ساعت اول بدو تولد دچار چنین علائمی می شوند باید تحت آزمایش بیلی روبین قرار بگیرند. برای اطمینان بیشتر باید نوزادان در روز اول بدو تولد آزمایش بیلی روبین را انجام دهید تا از سلامتی کامل او مطمئن شوید.

فتوتراپی خانگی برای درمان یرقان یا زردی نوزادان در منزل طراحی شده است.این دستگاه دارای ۴ عدد لامپ با طول موج موثر جهت درمان زردی نوزادان می باشد .با اجاره دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزادان می توانیداین بیماری را به راحتی از فرزند خود دور کنید. این دستگاه دارای ۴ عدد پایه بلند ومتحرک بوده که به راحتی جمع می شود واین امکان را به شما می دهد کهبه آسانی آنرا حمل و نقل کنید. دستگاه زردی دارای یک عدد ترمومتر می باشد که با آن می نوانید از میزان دمای منزل خود مطلع شوید ویک محیط مطبوع را برای نوزاد خود فراهم آورید .

در نظر داشته باشید که نوزاد شما در زمانی که در زیر دستگاه زردی قرار دارد کاملا برهنه می باشد وفقط بر روی چشمان او چشم بند مخصوص و قسمت میانی بدن او به وسیله پوشک پوشیده شده است . وشما موظف می باشید در چنین شرایطی محیطی را برای او مهیا سازید که نوزاد احساس گرما یا سرما نکند.

اجاره دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزادان

دستگاه فتوتراپی درمان زردی دارای تایمر بوده تنظیم شده بر روی ۲ ساعت بوده که شما می توانید به دلخواه خود این زمان را تغییر دهید .

در هنگام اجاره دستگاه زردی نوزاد و استفاده از این دستگاه جهت درمان زردی نوزادان دقت داشته باشید که به نوزاد مایعات کافی بخورانید . میزان آب بدن نوزاد در اثر نور تابیده شده کم می شود در ضمن ادار ومدفوع بهترین راه برای دفع بیلی روبین از بدن نوزاد می باشد


بر چسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.